Принципно става по много начини, но съществува и риск да драснеш радиаторчето на парното, тогава си ебало мамата, щото то стои точно над питата.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нагреватели за двузонов климатроник
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеЩом няма калорифер няма и релета тогава .Поне при мен е така. Бушоните са два и стоят от дясно на горивния филтър.
---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:28 ----------
С лист от ножовка пак става без да сваляш нищо,но гърча пак си е подобаваш . Иначе при Цвятко има някакъф ФЕНОМЕН.Хем няма калорифер ,хем работи
Моето лично мнение е че когато са решили да я сменят с калориферите, нещо в управление на Delfi яко се е омазало. С две думи има конструктивен дефект, който са успели да отстранят чак при 159 ката. За това намеква и глупавия преходник, слаган в колите ни за шунтиране на степенитеAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеМисля че двата бушона до горивният филтър са част от старата система със свещи в антифриза. Това което се ползва от повечето производители.
Моето лично мнение е че когато са решили да я сменят с калориферите, нещо в управление на Delfi яко се е омазало. С две думи има конструктивен дефект, който са успели да отстранят чак при 159 ката. За това намеква и глупавия преходник, слаган в колите ни за шунтиране на степенитеAlfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеНа мен друго ми е чудно.Има два бушона по 30А .Дебели кабели,отделен датчик за температура на водата(на маркуча за парното) .А няма нито калорифер нито свещи за водата.Не мога да го проумея.Няма и излишни букси .
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеНа мен друго ми е чудно.Има два бушона по 30А .Дебели кабели,отделен датчик за температура на водата(на маркуча за парното) .А няма нито калорифер нито свещи за водата.Не мога да го проумея.Няма и излишни букси .Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеНа мен друго ми е чудно.Има два бушона по 30А .Дебели кабели,отделен датчик за температура на водата(на маркуча за парното) .А няма нито калорифер нито свещи за водата.Не мога да го проумея.Няма и излишни букси .
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЛюбе, ти с двузонов ли си? Не си, значи нямаш калорифер. И датчикът ти за температура на термостата не е ли ти единичен?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЛюбе, ти с двузонов ли си? Не си, значи нямаш калорифер. И датчикът ти за температура на термостата не е ли ти единичен?
---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:57 ----------
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеБуксите ги дават отзад вляво, а релетата - в средата отзад. Ще залягам пак при удобен случайAlfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеПак не четеш .Писал съм за датчик на маркуча за парното! Ти като с двузонов да не би да имаш? Между другото вече имам калорифер
---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:57 ----------
Недей залягай ,нищо няма да намериш .
---------- Post added at 10:41 ---------- Previous post was at 10:40 ----------
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеПак дрънкаш глупости, къде си виждал кросвагон или Q4ка дето не е цялостен фейслифт ?
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеПак не четеш .Писал съм за датчик на маркуча за парното! Ти като с двузонов да не би да имаш? Между другото вече имам калорифер
---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:57 ----------
Недей залягай ,нищо няма да намериш .Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеДа ти кажа датчика на маркуча за парното си го има и при двузоновия. Същият като на 155 цата на радиатора
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеДа, ама не
Ако не ти се вярва да ти дам да го пипнеш.Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Днес и аз реших да видя дали имам или нямам подгревател.
Оказа се че имам трите букси, /махнах разклонителя и свързах буксите, две сини и една сива....Качих компа с Multiecuscan но не ми позволява да влезна в менюто на климатроника. Изписва ми че може само с платена версия.
Палнах колата навън -6 градуса и след една минута започна да духа леко топъл въздух. Предполагам че работи. Но ми е странно след като кабелите не бяха включени / това означава че не е и работил / възможно ли е подгрева да е активирам.
Става въпрос за колата ми от подписа.Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
EX...Fiat Tempra 1.6
Comment
-
Аз съм с кросвагон имам всичко релетата са ми захранени и не работи и не е работил досега ,закачам го на пиратско Делфи 150 слизам в климатроник имам зимен пакет,влизам в допълнителен подгрев давам тест и нищо само чувам клапата как я отваря или затваря незнам точно и релетата нещът да щракат ,свалих ги ,и разбрах че никога не са работили като ги дам на късо и двете започват да работят и трябва да ви кажа че на три черти на парното духа доста топло и се чувства осезаемо.Изчетох целия свят и установих ,че трябва да се преправи ще търся жичкаджия да ми прави управление.Иначе този подгрев работи когато температурата на антифриза е под 20 гр след като сме запалили и подгревните свещи са спрели да греят и имаме зареждане мин 13.2 v и включен вентилатор на парното и спрямо студа и тока в акумулатора решава колко релтана да пусне 1,2 или 3 и като загрее около 40 гр ги гаси.Но засега никой не съм чул в 156 ца фейс да му работи както е заводски,ако някой му знае цаката да пише на лични ще му заплатя ако е възможно да проработи както трябва.Last edited by pironkov66; d.m.y г., 00:29.
Comment
-
Някой да е наясно с егр клапана, кои крачета имат нужда от захранване за да отвори напълно и какви са му работните напрежения ?
Имам 2бр егр и 2бр топлообменници, та евентуално дали да не си направя нещо като печка през която минават изгорелите газове ? То не че остана много от зимата, ама поне една дискусия относно това дали е възможно може да спретнем. На теория, някъде около меката връзка може да се отклони една тръба и да се бодне егр-а, а след него топлообменника. Когато го отворя принудително част от изгорелите газове минават през него и топлят антифриза, изходящия пушек ще излиза някъде отдолу през нешо като аспухче като на печките Вебасто. Така имаме безплатна печка която можем да си пускаме когато си поискаме, а загряването ще е доста бързо. Лятото ще го мислим, вероятно ще остане по същия начин, но маркучите ще са откачени и антифриз няма да циркулира, макар че ако егр е затворен мисля че няма да има никакъв проблем.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment