Известие

Collapse
No announcement yet.

Нагреватели за двузонов климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Принципно става по много начини, но съществува и риск да драснеш радиаторчето на парното, тогава си ебало мамата, щото то стои точно над питата.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
      Щом няма калорифер няма и релета тогава .Поне при мен е така. Бушоните са два и стоят от дясно на горивния филтър.

      ---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:28 ----------



      С лист от ножовка пак става без да сваляш нищо,но гърча пак си е подобаваш . Иначе при Цвятко има някакъф ФЕНОМЕН.Хем няма калорифер ,хем работи
      Мисля че двата бушона до горивният филтър са част от старата система със свещи в антифриза. Това което се ползва от повечето производители.
      Моето лично мнение е че когато са решили да я сменят с калориферите, нещо в управление на Delfi яко се е омазало. С две думи има конструктивен дефект, който са успели да отстранят чак при 159 ката. За това намеква и глупавия преходник, слаган в колите ни за шунтиране на степените
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
        Мисля че двата бушона до горивният филтър са част от старата система със свещи в антифриза. Това което се ползва от повечето производители.
        Моето лично мнение е че когато са решили да я сменят с калориферите, нещо в управление на Delfi яко се е омазало. С две думи има конструктивен дефект, който са успели да отстранят чак при 159 ката. За това намеква и глупавия преходник, слаган в колите ни за шунтиране на степените
        На мен друго ми е чудно.Има два бушона по 30А .Дебели кабели,отделен датчик за температура на водата(на маркуча за парното) .А няма нито калорифер нито свещи за водата.Не мога да го проумея.Няма и излишни букси .
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
          На мен друго ми е чудно.Има два бушона по 30А .Дебели кабели,отделен датчик за температура на водата(на маркуча за парното) .А няма нито калорифер нито свещи за водата.Не мога да го проумея.Няма и излишни букси .
          Буксите ги дават отзад вляво, а релетата - в средата отзад. Ще залягам пак при удобен случай

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
            На мен друго ми е чудно.Има два бушона по 30А .Дебели кабели,отделен датчик за температура на водата(на маркуча за парното) .А няма нито калорифер нито свещи за водата.Не мога да го проумея.Няма и излишни букси .
            И при мен беше така, не се чуди, италянска му работа. Място за голям акумулатор също нямаш предполагам (макс 76Ач)? Явно на колите за Италия са така.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
              На мен друго ми е чудно.Има два бушона по 30А .Дебели кабели,отделен датчик за температура на водата(на маркуча за парното) .А няма нито калорифер нито свещи за водата.Не мога да го проумея.Няма и излишни букси .
              Любе, ти с двузонов ли си? Не си, значи нямаш калорифер. И датчикът ти за температура на термостата не е ли ти единичен?

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Любе, ти с двузонов ли си? Не си, значи нямаш калорифер. И датчикът ти за температура на термостата не е ли ти единичен?
                Пак дрънкаш глупости, къде си виждал кросвагон или Q4ка дето не е цялостен фейслифт ?
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Любе, ти с двузонов ли си? Не си, значи нямаш калорифер. И датчикът ти за температура на термостата не е ли ти единичен?
                  Пак не четеш .Писал съм за датчик на маркуча за парното! Ти като с двузонов да не би да имаш? Между другото вече имам калорифер

                  ---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:57 ----------

                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Буксите ги дават отзад вляво, а релетата - в средата отзад. Ще залягам пак при удобен случай
                  Недей залягай ,нищо няма да намериш .
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                    Пак не четеш .Писал съм за датчик на маркуча за парното! Ти като с двузонов да не би да имаш? Между другото вече имам калорифер

                    ---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:57 ----------



                    Недей залягай ,нищо няма да намериш .
                    Абе просто те попитах нещо, отговори ми

                    ---------- Post added at 10:41 ---------- Previous post was at 10:40 ----------

                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    Пак дрънкаш глупости, къде си виждал кросвагон или Q4ка дето не е цялостен фейслифт ?
                    Любо да е с кросвагон? Да е фейс? Колата от подписа му е '98г. Освен ако няма и друга

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                      Пак не четеш .Писал съм за датчик на маркуча за парното! Ти като с двузонов да не би да имаш? Между другото вече имам калорифер

                      ---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:57 ----------



                      Недей залягай ,нищо няма да намериш .
                      Да ти кажа датчика на маркуча за парното си го има и при двузоновия. Същият като на 155 цата на радиатора
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                        Да ти кажа датчика на маркуча за парното си го има и при двузоновия. Същият като на 155 цата на радиатора
                        Да, ама не

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Да, ама не
                          Кое е не? Това че го има или това че е като този на радиатора на 155 цата?
                          Ако не ти се вярва да ти дам да го пипнеш.
                          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                          Peugeot 508 RXH 02.2013

                          Comment


                          • #43
                            Днес и аз реших да видя дали имам или нямам подгревател.
                            Оказа се че имам трите букси, /махнах разклонителя и свързах буксите, две сини и една сива....Качих компа с Multiecuscan но не ми позволява да влезна в менюто на климатроника. Изписва ми че може само с платена версия.
                            Палнах колата навън -6 градуса и след една минута започна да духа леко топъл въздух. Предполагам че работи. Но ми е странно след като кабелите не бяха включени / това означава че не е и работил / възможно ли е подгрева да е активирам.

                            Става въпрос за колата ми от подписа.
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
                            EX...Fiat Tempra 1.6

                            Comment


                            • #44
                              Аз съм с кросвагон имам всичко релетата са ми захранени и не работи и не е работил досега ,закачам го на пиратско Делфи 150 слизам в климатроник имам зимен пакет,влизам в допълнителен подгрев давам тест и нищо само чувам клапата как я отваря или затваря незнам точно и релетата нещът да щракат ,свалих ги ,и разбрах че никога не са работили като ги дам на късо и двете започват да работят и трябва да ви кажа че на три черти на парното духа доста топло и се чувства осезаемо.Изчетох целия свят и установих ,че трябва да се преправи ще търся жичкаджия да ми прави управление.Иначе този подгрев работи когато температурата на антифриза е под 20 гр след като сме запалили и подгревните свещи са спрели да греят и имаме зареждане мин 13.2 v и включен вентилатор на парното и спрямо студа и тока в акумулатора решава колко релтана да пусне 1,2 или 3 и като загрее около 40 гр ги гаси.Но засега никой не съм чул в 156 ца фейс да му работи както е заводски,ако някой му знае цаката да пише на лични ще му заплатя ако е възможно да проработи както трябва.
                              Last edited by pironkov66; d.m.y г., 00:29.

                              Comment


                              • #45
                                Някой да е наясно с егр клапана, кои крачета имат нужда от захранване за да отвори напълно и какви са му работните напрежения ?
                                Имам 2бр егр и 2бр топлообменници, та евентуално дали да не си направя нещо като печка през която минават изгорелите газове ? То не че остана много от зимата, ама поне една дискусия относно това дали е възможно може да спретнем. На теория, някъде около меката връзка може да се отклони една тръба и да се бодне егр-а, а след него топлообменника. Когато го отворя принудително част от изгорелите газове минават през него и топлят антифриза, изходящия пушек ще излиза някъде отдолу през нешо като аспухче като на печките Вебасто. Така имаме безплатна печка която можем да си пускаме когато си поискаме, а загряването ще е доста бързо. Лятото ще го мислим, вероятно ще остане по същия начин, но маркучите ще са откачени и антифриз няма да циркулира, макар че ако егр е затворен мисля че няма да има никакъв проблем.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X